דף הבית » הרצאות וסדנאות » הרצאות בנושא איכות השירות
 

 

ההרצאה עוסקת במתן שירות ללקוחות קשים ובעייתיים, הגוזלים זמן ואנרגיה רבים מהארגון
ומן העובדים נותני השירות.

ההרצאה משולבת בסרט מרתק, מלמד ומלא הומור, המתאר מצבים שונים של התמודדות
עם לקוחות קשים.

ההרצאה מנתחת לעומק אך בפשטות ובהומור את המרכיבים והסיבות להתעמתות
המתרחשת עם הלקוחות הבעייתיים ומציעה דרכי התמודדות, המבוססות על
"סודות הcoachung" ועל עקרונות האינטיליגנציה הרגשית.

אם ארגונך מתמודד עם לקוחות קשים ומשקיע בהם אנרגיה מיותרת, אם עובדיך
נשחקים ומאבדים את סבלנותם - אתה חייב להם את ההרצאה המרתקת הזו.

 

התמודדות עם לקוחות קשים

 
 
גרסה להדפסהגרסה להדפסה      שליחה לחברשליחה לחבר